Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и „Контракс“ АД, Кооперация „Панда“, „Перун-ККБ“ ЕООД и „Престиж Бизнес 93“ ООД с предмет: „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“ и Допълнително споразумение № 1 от 15.02.2021 г. към него.

Подаването на оферти, разглеждането и класирането се извършва в СЕВОП. Мини-процедура № 2464 в СЕВОП.

Процедура по чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП чрез извършване на вътрешен конкурентен избор с предмет: "Доставка на преносими компютри за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"" въз основа на сключено Рамково споразумение между ЦОП и „КЮ ЕЛЕКТРОНИК“ ЕООД„АЙ БИ ЕС – БЪЛГАРИЯ“ ЕООД и „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН“ ООД № СПОР-24/20.11.2019 г.

Предметът на обществената поръчка включва следните обособени позиции:

1. Обособена позиция № 1: „Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия“.

2. Обособена позиция № 2: „Доставка по периодични заявки на канцеларски материали“.

3. Обособена позиция № 3: „Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети)“.

Предмета на поръчката включва доставка по периодични заявки на консумативи за разпечатваща техника за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“.

МЕТОДИЧЕСКО УКАЗАНИЕ относно предоставяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в електронен вид - еЕЕДОП от АОП

Почистването се извършва след извън установеното работно време за служителите (от 9:00 часа до 17:30 часа). Услугата ще се извършва в помещенията намиращи се в административни сгради на територията на всички областни центрове в Република България, както и в град София, като мястото на изпълнение е Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ – Централна администрация и дирекции „Инспекция по труда“. Общата квадратура, на която са разположени помещенията и ще бъде обект на почистване е 9191 кв. м.

Предметът на обществената поръчка включва:

- Разработване на въпросници за самоконтрол, комбинирани с примери за добри практики и предложения за изпълнение;

- Разработване на методика за планиране на дейността и контрол чрез въпросници за самоконтрол;

- Тестване на въпросниците в пет Дирекции „Инспекция по труда“;

- Обучение на 340 служители на ИА ГИТ за работа с въпросниците и методиката за планиране на дейността;

- Популяризиране на методиката за инспектиране и планиране, чрез създаване на информационни материали с тематична насоченост;

Процедура по извършване на вътрешен конкурентер избор на основание сключено рамково споразумение № СПОР-48/30.12.2016 г. между Министерство на финансите и „Лукойл България“ ЕООД и „Петрол“ АД

Закупуване и доставка на компютърна техника за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.009 „Контрол на командированите лица“. В изпълнение на настоящата процедура следва да бъдат доставени следните количества и видове компютърна техника (хардуер) с подробни характеристики посочени в Техническата спецификация на Възложителя, както следва: - Мобилна компютърна конфигурация – 110 (сто и десет) броя. - Сървър 1 (един) брой.

Основна цел на поръчката е облекчаване чрез електронизиране на процеса по заявяване и издаване от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ на удостоверенията по чл. 58, ал. 1, т. 3 от ЗОП; по чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 12 от 25 юли 2016 г.; за нарушение на разпоредбите на чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения.“

Обявление за поръчка в Приложение към Официален вестник на ЕС 2017/S 181-370557