|
ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА“ |
|
Харта на клиента С тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване |
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират: |
|
Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО) на Централното управление на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (ИА ГИТ) и нашите Дирекции „Инспекция по труда” (ДИТ) в страната. |
|
|
ЦАО на Централното управление на ИА ГИТ е на адрес: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ №3 Достъп с градски транспорт:
Паркиране:
|
|
Агенцията има 28 териториални дирекции, които се намират в областните градове на Р България. Подробна информация за адресите, електронна поща и телефони за контакт, наличен обществен транспорт и възможности за паркиране, както и карти с обозначена локация на нашите дирекции в съответните населени места можете да намерите в интернет страницата ни: https://www.gli.government.bg/bg/map-directorates
|
|
Работното време на Агенцията е всеки работен ден от 09.00 до 17.30 часа Когато в работните помещения има необслужени клиенти в 17.30 ч., служителите продължават работа до обслужване на гражданите, но не по-късно от 19.30 часа.
|
|
Работното време Местата за заявяване и получаване на документи Информация за административните услуги и образци на заявления
|
|
Адаптиран достъп до ЦАО на ИА ГИТ и ДИТ чрез:
При необходимост нашите служители ще Ви окажат необходимото съдействие по време на престоя Ви в ЦАО. |
|
|
Добра информираност, бърза и лесна комуникация |
|
|
|
|
|
|
Нашите служители:
|
|
В интернет страницата ни в „Административно обслужване“, секция „Често задавани въпроси“, ще намерите информация по често задавани от Вас въпроси от общ характер или във връзка с административното обслужване и административните услуги. |
|
Информация и консултации по въпроси от общ характер или относно административното обслужване и административните услуги можете да получите на телефон 070017670 и на телефоните за контакт с ДИТ. По телефон можете да подадете:
|
Предимства на обслужването в ЦАО на ИА ГИТ и ДИТ |
|
|
|
|
В рамките на 20 минути:
|
|
В ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
|
|
|
При проблеми с административното обслужване Ви молим да ни информирате като подадете сигнал, предложение или жалба: |
|
На място в ЦАО на ИА ГИТ и ДИТ |
|
|
|
Пишете ни |
|
|
Може да ги подадете на място в ЦАО или да ги пуснете в кутиите за мнения, предложения и сигнали, или да ни ги изпратите:
• гр. София, п.к. 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков“ №3 • на адресите на нашите дирекции в страната (https://www.gli.government.bg/bg/map-directorates)
|
Обадете ни се |
|
|
На телефон 070017670 или на телефоните на ДИТ (https://www.gli.government.bg/bg/map-directorates) |
Информация за Вашата удовлетвореност |
|
|
Годишен анализ за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
|
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас! |
Утвърдена със Заповед №З-0102/27.01.2021 г.