Директор
Дирекция „Управление на човешките ресурси“
- подпомага изпълнителния директор при осъществяване на политиката и стратегията по управление на човешките ресурси;
- изготвя концепция за развитието на човешките ресурси и кадровото осигуряване на агенцията;
- изготвя проект на длъжностно и поименно разписание на длъжностите на администрацията;
- организира дейността по набиране и подбор на персонала и провеждането на конкурсни процедури за държавни служители;
- изготвя проекти на актове, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения на служителите в агенцията;
- осъществява методическа, организационна и техническа помощ в процеса на оценяване изпълнението на служителите и в процеса на разработване и актуализиране на длъжностните характеристики;
- образува, води и съхранява служебните и трудовите досиета на служителите в агенцията;
- консултира ръководителите на административните звена и служителите по въпросите, свързани с управлението на човешките ресурси, и относно създаването на условия за добра мотивация на служителите;
- планира и организира обучението на служителите на агенцията с цел повишаване на квалификацията и кариерното развитие.