Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за ИА ГИТ
Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и „Контракс“ АД, Кооперация „Панда“, „Перун-ККБ“ ЕООД и „Престиж Бизнес 93“ ООД с предмет: „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“ и Допълнително споразумение № 1 от 15.02.2021 г. към него.
Подаването на оферти, разглеждането и класирането се извършва в СЕВОП. Мини-процедура № 2464 в СЕВОП.
Линк на процедурата в Профила на Купувача на ЦОП.
Линк към обявление за възложена поръчка в ОВ на ЕС.
Обхвата на обществената поръчка включва доставка и монтаж на офис бюра, маси, шкафове, библиотеки, етажерки, контейнери, столове, стелажи и други.
Подробен списък и описание с основните параметри на артикулите, е представен в Техническата спецификация и образеца на Ценово предложение в СЕВОП.
Участниците следва да предлагат артикулите, включени в мини-процедурата, минимум в следните цветове:
- за всички видове столове дамаска (текстил, екокожа) – цвят черен;
- за всички видове мебели, изработени от ПДЧ – цвят череша, бук и дъб;
- за всички видове мебели, изработени изцяло от метал – цвят сив и черен.