СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ЦЕНОВИТЕ ОФЕРТИ
На 10.12.2012г. /понеделник/ в 11:00 ч. в сградата на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” на адрес: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” №3, ст.107, ще бъдат отворени ценовите оферти на допуснатите участници в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Разработване и внедряване на информационна система на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” по проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”.
При отварянето на ценовите оферти имат право да присъстват лицата по чл.69а, ал.3 от Закона за обществените поръчки.
ДОКУМЕНТАЦИЯ ПО ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Заглавие (735.55 KB)
Решение (1.32 MB)
Обявление (5.72 MB)
Описание на обхвата на поръчката (215 KB)
Указания за участие и подготовка на офертите (356 KB)
Методика за комплексна оценка на офертите (275 KB)
Приложения
1. Техническо задание (2.33 MB)
Приложения към техническото задание (1.76 MB)
Класификатор на нарушенията (3.57 MB)
2. Изисквания за разработване на прототип (550.5 KB) Изисквания за разработване на прототип
3. Проект на договор за обществена поръчка (291 KB) Проект на договор за обществена поръчка
4. Образци на документи
4.1. Оферта (202 KB)
4.2. Списък на документите, съдържащи се в офертата (242.5 KB)
4.3. Административни сведения (189 KB)
4.4. Техничиска оферта (228.5 KB)
4.5. Ценова оферта (196 KB)
4.6. ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЧЛ.47, АЛ.1, Т.1, Б.А-Д И АЛ.2, Т.5 ОТ ЗОП (198 KB)
4.7. ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЧЛ.47, АЛ.1, Т.2 И 3 И АЛ.2, Т.1, 3 И 4 ОТ ЗОП (197 KB)
4.8. ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ЧЛ.47, АЛ.5 ОТ ЗОП (198 KB)
4.9. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ЗАПОЗНАВАНЕ С УСЛОВИЯТА НА ПОРЪЧКАТА (192 KB)
4.10. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА НЕРАЗГЛАСЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ (190.5 KB)
4.11. СПРАВКА ЗА ОБОРОТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИ ДОГОВОРИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 3 (ТРИ) ГОДИНИ (198.5 KB)
4.13. СПИСЪК НА ЕКСПЕРТИТЕ, АНГАЖИРАНИ С ОСЪЩЕСТВЯВАНЕТО НА ПОРЪЧКАТА (195 KB)
4.14. АВТОБИОГРАФИЯ НА ЕКСПЕРТ (69 KB)
4.15. ДЕКЛАРАЦИЯ (НА КЛЮЧОВ ЕКСПЕРТ) (199 KB)
4.16. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ(И) (192 KB)
4.17. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪГЛАСИЕ ЗА УЧАСТИЕ КАТО ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ (191.5 KB)
4.18. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПРИЕМАНЕ НА КЛАУЗИТЕ НА ПРОЕКТА НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА (189 KB)
4.19. БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ (197.5 KB)
4.20. БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (194 KB)
4.21. СПРАВКА ЗА РАЗВОЙНИТЕ СРЕДСТВА И ТЕХНОЛОГИЧНАТА ПЛАТФОРМА, КОИТО ЩЕ БЪДАТ ИЗПОЛЗВАНИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА (200 KB)
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
Отговор № ОП-021/04.09.2012г. до всички потенциални участници (2.24 MB)
Отговор № ПЕКД-151/12.09.2012г. до всички потенциални участници (66.66 KB)
Отговор № ПЕКД-154/17.09.2012г. до всички потенциални участници (2.85 MB)
Отговор № ПЕКД-156/17.09.2012г. до всички потенциални участници (1.34 MB)
Отговор № ПЕКД-161/24.09.2012г. до всички потенциални участници (3.86 MB)
Отговор № ПЕКД 164/25.09.2012г. до всички потенциални участници (6.87 MB)