възложена

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-8/18.04.2019 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и Кооперация „Панда“, „РОНОС“ ООД, и „РОЕЛ-98“ ООД от централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ по обособена позиция № 5 – „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки“.

Обект на поръчката е избор на изпълнител за осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служителите на „Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“.

Сред най-малко 4180 респондента, ще се търси отговор на следните въпроси:

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Застраховане на автомобили, собственост на ИА „Главна инспекция по труда“, недвижими имоти, предоставени за управление и стопанисване на агенцията и застраховка “Злополука“ на служителите на ИА “Главна инспекция по труда“ както следва,

1. Застраховка “Автокаско“, валидна за територията на Република България на 132 броя автомобили за срок на валидност, посочени в Таблица № 1 (неразделна част от настоящата обява);

Предмет на поръчката са доставки на бланки и пощенски пликове за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-5/09.03.2018 г. - Обособена позиция № 2 „Доставка на бланки и пощенски пликове за органи на изпълнителната власт и техни администрации“ от централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“.

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Застраховане на автомобили, собственост на ИА „Главна инспекция по труда“, недвижими имоти, предоставени за управление и стопанисване на агенцията и застраховка “Злополука“ на служителите на ИА “Главна инспекция по труда“ както следва,

1. Застраховка “Автокаско“, валидна за територията на Република България на 132 броя автомобили за срок на валидност, посочени в Таблица № 1 (неразделна част от настоящата обява);

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-4/18.04.2019 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и Кооперация „Панда“, „РОНОС“ ООД, и „РОЕЛ-98“ ООД от централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ по обособена позиция № 1 – „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг“.

Предмет на обществената поръчка: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда““ въз основа на сключено Рамково споразумение между ЦОП и Кооперация „Панда“, „Роел-98“ ООД и „Офис консумативи“ ООД № СПОР-5/02.06.2020 г. - Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“ за срок: от датата на сключване на договор до 02.06.2022 г.

Предмета на поръчката представлява доставка на 30 (тридесет) броя нови леки автомобили с нормална проходимост (тип на купето хечбек) за осъществяване на контрол за прилагането на трудовите договори по чл. 114а, ал. 1 от Кодекса на труда, в изпълнение на Дейност № 10 – „Подкрепа на практики, насочени към борба със сивата икономика и недекларираната заетост в предприятията“ от проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“.